Hvordan bygger man en kultur som ikke bare overlever,
men blomstrer gjennom rask vekst?
Upcoming Impact Session 30. januar!
Vi inviterer til neste Impact Session der du får høre fra vinnerne av Scale-Up of the Year og Founder of the Year på Impact Awards 2024! Morten Warland fra Kulturkompaniet kommer for å lede samtalen mellom Stian Bakke fra Fraktal og Rein-Owe Flister fra OpenHorizon.
HVOR?
The Living Room, Innovation Dock
Bryggerikaien 18, Stavanger
NÅR?
Torsdag 30. januar
08:30 Vi sparker i gang
Arrangementet er gratis.
Påmelding
Fraktal
Scale-Up of the Year 2024!
Fraktal er lidenskapelig opptatt av å hjelpe med digitaliseringen som mange nå er i gang med. De arbeider med utviklingen av datadrevne løsninger som skal sikre at verdiene som kundene deres har investert inn i andre forretningssystemer, blir ivaretatt og utnyttet optimalt.
Visjonen deres er: Sammen skaper vi verdi av data!
Fraktal har holdt på i 10 år og vant “Scale-Up of the Year” på Impact Awards 2024! De har gått fra å være en mindre startup, til ett større selskap. Denne overgangen er en øvelse ikke alle får til, og nå får du muligheten til å høre hvordan Fraktal jobbet med strategi og kulturbygging i denne overgangen.
Rein-Owe Flister
Founder of the Year 2024!
Rein-Owe Flister, en av tre medgründere av OpenHorizon, ble kåret til Founder of the Year under Impact Awards 2024. Med over 20 års erfaring fra militæret, politiet og hemmelige tjenester har han jobbet med alt fra kontraetterretning og kontraterrorisme til avanserte overvåkningstaktikker. Nå bruker han sin unike bakgrunn til å lede OpenHorizon inn i en ny æra for sikkerhetstjenester.
OpenHorizon ble grunnlagt for å dekke et gap i markedet: en løsning som ikke bare leverer data, men også handlingsrettet innsikt tilpasset kundenes behov. Gjennom en digital plattform som kombinerer avansert analyse, akademisk forskning og operasjonell erfaring, gir OpenHorizon sanntidsstrategier og presise løsninger på et stadig skiftende trusselbilde. Med en sterk teknologisk base og en visjon om å være i front, skaper de trygghet for sine kunder i en kompleks verden.